Uniwersytet Zielonogórski
A-  A   A+     kontakt | PL

Serwis Informacyjny Uniwersytetu Zielonogórskiego

Studenci UZ gotowi na wszystko – nowa kampania wizerunkowa Uniwersytetu Zielonogórskiego

28 kwietnia 2016 r.



Dziś, konferencją prasową dla dziennikarzy, zainaugurowana została nowa kampania wizerunkowa Uniwersytetu Zielonogórskiego przygotowana przez Biuro Promocji naszej uczelni. Kampania  jest dość odważna i zaskakująca. U jej genezy leży atak zombie, który udało się przetrwać dwunastu bohaterom. W ich role wcielili się studenci UZ. Przewodnie hasło kampanii brzmi: Studenci UZ gotowi na wszystko. To oni swoją postawą, zdobytymi podczas studiów umiejętnościami, potrafią opanować chaos, jaki zapanował w świecie. Poprowadzą ewakuację, zbudują barykady, zorganizują magazyn zasobów czy szpital polowy i przywrócą łączność. Przy tym wszystkim postarają się zachować człowieczeństwo. Bohaterowie w tych ekstremalnych warunkach sprawdzą swoją zdolność adaptacji i swoje umiejętności przetrwania.


Jak powiedział podczas konferencji prof. Wojciech Strzyżewski, prorektor ds. studenckich, komentując premierę kampanii: Przede wszystkim chcemy dotrzeć do młodych ludzi z komunikatem, że studiując na Uniwersytecie Zielonogórskim, nauczą się konkretnych, przydatnych umiejętności. Studia u nas przygotowują do rozwiązywania prawdziwych problemów. Dodatkowo, Uniwersytet Zielonogórski to miejsce dla ludzi z fantazją i bogatą wyobraźnią. Ceni się tutaj kreatywne myślenie.


W kampanii postawiono na studentów, a nie znane twarze, ponieważ to oni są najlepszymi ambasadorami naszej uczelni. Mogą swoim przykładem zaświadczyć, nie tylko o tym, jak ciekawa jest nasza oferta edukacyjna, ale również jaka kreatywna i otwarta atmosfera panuje na Uniwersytecie Zielonogórskim.


Podczas dzisiejszej konferencji prasowej zaprezentowano m.in. takie narzędzia kampanii reklamowej jak nowa strona internetowa rekrutacji (www.rekrutacja.uz.zgora.pl), spoty wideo i radiowe oraz projekty plakatów i billboardów, z portretami studentów UZ. W ramach kampanii uczelnia przewiduje m.in. wizyty w szkołach i na targach edukacyjnych i szeroką interakcję poprzez media społecznościowe.


W konferencji wzięli udział: prof. Wojciech Strzyżewski, prorektor ds. studenckich, Małgorzata Ratajczak-Gulba z Biura Promocji i bohaterowie kampanii: Michalina Korzeniowska z Wydziału Humanistycznego” (studentka dziennikarstwa), Natalia Telesz z Wydziału Prawa i Administracji (studentka prawa) oraz Sebastian Pilichowski z Wydziału Nauk Biologicznych (student studiów doktoranckich). 

 

fot. K. Adamczewski, M. Janion

 

KAZ_8144r.jpg KAZ_8148r.jpg KAZ_8151r.jpg
DSC_0391.JPG DSC_0416.JPG DSC_0423.JPG
 
D&C JARY .:. (C) 2013-2016 Uniwersytet Zielonogórski .:. KONTAKT