Uniwersytet Zielonogórski
A-  A   A+     kontakt | PL

Serwis Informacyjny Uniwersytetu Zielonogórskiego

Uniwersytet Zielonogórski z a t r u d n i pracownika na stanowiska administracyjne w Dziale Zaopatrzenia

 

 

11 marca 2016 r.

 

 

UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI

z a t r u d n i

pracownika na stanowiska administracyjne

w Dziale Zaopatrzenia

http://www.dz.uz.zgora.pl

 

 

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:

 

1. Organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Ustawą PZP (m.in. sporządzanie SIWZ wraz z załącznikami, obsługa sekretarska całości procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim).

2. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją zamówień udzielanych z wyłączeniem ustawy PZP, zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim.

3. Ewidencjonowanie umów w rejestrze umów Działu Zaopatrzenia.


4. Udzielanie informacji w zakresie realizacji zamówień zainteresowanym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego.

5. Monitorowanie warunków i terminów dostaw.


6. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami dotyczącymi jakości i ilości realizowanych zamówień.


7. Ewidencjonowanie faktur w rejestrze faktur Działu Zaopatrzenia, nadzór nad ich obiegiem oraz przekazywanie opisanych przez jednostki organizacyjne UZ dokumentów do Działu Finansów i Działu Księgowości.

8. Archiwizowanie dokumentacji zrealizowanych zamówień.


9.Prowadzenie Dzienników Podawczych Działu Zaopatrzenia.


10. Wprowadzanie danych do Rejestru Zamówień realizowanych poza Ustawą PZP i zamówień realizowanych zgodnie z Ustawą PZP.


11. Organizowanie szkoleń produktowych dla pracowników UZ wspólnie z przedstawicielami producentów sprzętu.


12. Obsługa programu Dziekanat-2.3 w zakresie wspomagania pracy Działu Zaopatrzenia.


13. Składanie deklaracji do systemu INTRASTAT o obrocie handlowym podlegającym zgłoszeniu.


14. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (np. dla GUS).


15. Współpraca z Urzędem Celnym oraz przewoźnikami krajowymi i zagranicznymi przy odbiorze i ekspedycji aparatury, materiałów, usług i innych urządzeń.


15. Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kierownika Działu Zaopatrzenia w zakresie zadań Działu Zaopatrzenia.

 

Wymagania niezbędne:

 

- wykształcenie wyższe – preferowane: techniczne, ekonomiczne,
- staż pracy na stanowisku biurowym min. 3 lat,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania dodatkowe:

 

- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość języka angielskiego min. w stopniu podstawowym.

 

Pisemne oferty zawierające:

- CV,
- list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie,
referencje.

 

należy składać do 15 kwietnia 2016 roku w sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9. pok. 210 lub przesłać w formie elektronicznej na adres k.lasinska@adm.uz.zgora.pl oraz e.kwiatkowska@dz.uz.zgora.pl

 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn.zm).

 
D&C JARY .:. (C) 2013-2016 Uniwersytet Zielonogórski .:. KONTAKT